Verzending

Als u bestelt via verbandmagazijn.nl wordt uw bestelling verzonden met DHL. Bestellingen op maandag t/m vrijdag die voor 23:00 uur zijn geplaatst worden diezelfde dag verzonden. Een bestelling tot 23:00 uur heeft u op deze manier de volgende dag al in huis. Bestellingen op zaterdag en zondag worden op maandag geleverd. Zondag kunt u ook tot 23:00 uur bestellen om de bestelling maandag al te ontvangen. Dit geldt niet voor Belgische zendingen. Bij zendingen naar België kan het 24 uur langer duren voordat u uw bestelling in huis heeft.

U ontvangt altijd een email van ons als wij uw bestelling verzonden hebben. In deze email vind u de track&trace gegevens. Zo kunt u zien waar uw bestelling zich bevindt.

DHL

Verzending

Wij rekenen €4,95 verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €30 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. U krijgt de verzending dan gratis. Dit geldt voor Nederland. Voor zendingen naar België is het vanaf €50 gratis, daaronder rekenen wij €4,95 voor de verzending.

In Nederland verzenden we met DHL. Naar België met DPD.

Een bestelling kan altijd geretourneerd worden. Doe dit binnen 14 dagen en zorg voor een ongeopende verpakking! Wilt u retourneren? Stuur ons een mailtje met uw gegevens en stuur vervolgens het pakje terug naar ons. Retouren mogen naar CareStores BV, Goudsesingel 130, 3011KD, Rotterdam.

Wij maken na ontvangt (en controle product) het volledige aankoopbedrag retour naar u over. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Let op: Verpakkingen die open zijn geweest nemen wij nooit retour. We kunnen de veiligheid en hygiëne dan niet meer garanderen.

Scroll naar top