Over ons

Sinds 2018 leveren wij verbandmateriaal, vooral incontinentiemateriaal. Op verbandmagazijn.nl vindt u o.a. de materialen van Tena, Attends, Abena, Depend en Absorin. Maar ook verbandmaterialen van BSN Medical mogen niet ontbreken. We leveren direct aan de consument. We bedienen inmiddels duizenden klanten per jaar en een zeer groot deel van onze klanten komt terug. Die loyaliteit belonen we. Wij zijn Carestores B.V. Het bedrijf achter verbandmagazijn.nl.

In het kort:

• Voor 23:30 uur besteld = morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf 30 euro
  • Ruim 50.000 tevreden klanten per jaar
  • Binnen 8 uur antwoord op vragen
  • Staffelkorting vanaf 3 stuks
  • Direct bij fabrikant ingekocht; geen (dure) tussenpersonen

Tevreden klanten:

4.7
4,7 score
4.7 van 5 sterren (uit 7 reviews)
Uitstekend71%
Zeer goed29%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Zeer slecht0%

Voor iedereen

Bereikbaar en betaalbaar. We kopen direct in bij fabrikanten en in grote aantallen. Zo blijft de prijs voor u – als consument – laag. Maar bereikbaarheid zit hem ook in snelle verzending. Zo bestelt u bij ons tot 23:30 uur om de bestelling de volgende dag al in huis te hebben. Ook op zondag verzenden we! We verzenden gratis vanaf 30 euro. En uiteraard is het van belang dat u terecht kunt met uw vragen. Wij werken via email, Whatsapp en social. Via email heeft u binnen 4 uur antwoord op uw vragen.

Korting voor vaste klanten

Loyaliteit belonen

We houden u graag als klant. Daarom belonen we loyaliteit. Een vaste klant krijgt in ieder geval 10% korting op de volgende aankoop. Dit door middel van een kortingscode op een flyer die bij de bestelling wordt meegeleverd. Naast die korting hanteren we ook staffelkorting op bijvoorbeeld teststrips en worden via de nieuwsbrief aanvullende acties en kortingen gecommuniceerd.

Magazijn met robots

Hoge mate van automatisering

We zijn een webwinkel en beschikken over een kantoor en magazijn. We hebben geen fysieke winkel op een dure locatie waar u de producten kunt zien. Dit scheelt uiteraard in de kosten. Vanuit ons magazijn wordt verzonden. Dit gaat inmiddels met robots die orders picken (zie foto). Op deze manier kunnen we zeer snel verzenden en bovendien tot diep in de avond doorgaan.

We verzenden naar Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. We zijn ook u graag van dienst.

Scroll naar top